Cosul meu

ANAF monitorizeaza contractele de service pentru casele de marcat

Legislatia noilor case de marcat a delegat si externalizat catre firmele de service un set de activitati si reponsabilitati ale autoritatilor fiscale centrale si locale. Acestea pot fi grupate in trei categorii: administrative, tehnice si  informatice. Ca orice relatie furnizor-beneficiar, si relatia de asistenta tehnica intre utilizator si firma de service acreditata pentru service la case de marcat este definita intr-un contract semnat de parti. In premiera, contractul de service pentru noile case de marcat este identificabil de ANAF pe portalul propriu unde este introdus de firmele de service prin intermediul formularului 4102 dupa fiscalizare.

sistemepos.ro va ofera mai multe variante de contracte de mentenanta, in functie de necesitati si domeniul de activitate:

  1. Contract anual cu depanare la sediul firmei noaste, fara deplasari incluse: 15 RON/luna
  2. Contract anual cu facturare la 12 luni si 1 revizii anuale incluse, numar nelimitat de interventii la cerere: 20 RON/luna
  3. Contract anual cu facturare la 6 luni si 2 revizii anuale incluse, numar nelimitat de interventii la cerere:25 RON/luna
  4. Contract anual cu facturare la 3 luni si 4 revizii anuale incluse, numar nelimitat de interventii la cerere:30 RON/luna

– Tipul contractului si tariful lunar sunt negociabile in functie de activitate, numarul de echipamente in service si adresa punctului de lucru.